Assistenterna har olika ansvarsområden

Tinas assistenter har olika ansvarsområden som är anpassade till assistenternas egna intresseområden och färdigheter.

I tipset Nyttja assistenternas olika personligheter beskriver Tina hur hon, för allas bästa, utnyttjar det faktum att assistenterna är bra på olika saker. Det gör till exempel att hon gett assistenternas olika ansvarsområden som passar var och en. En assistent har hand om förrådet: ”jag brukar städa det en gång om året men själv kommer jag inte ens in så jag kan bara se in genom dörren.” En annan assistent sköter alla papper, sätter in räkningar och så vidare. ”Henne har jag också visat från början och nu vet hon ju, till exempel att jag aldrig sparar reklam så den slängs automatiskt”. En tredje har hand om återvinning.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.